Αυτοκρατορικό Λεξιλόργιο ©

Λογχοπαίγνια. Επινοημένες λέξεις που συνειρμικά εμφανίζουν στον αναγνώστη το λανθάνον μήνυμα που είναι φτιαγμένες να μεταφέρουν, σαν τα ψυχροπολεμικά δελφίνια-καμικάζι που ποτέ δεν εκπαίδευσαν οι ΗΠΑ και οι Σοβιετικοί. Η κατανόηση αυτών των λέξεων μοιάζει με tap dancing πάνω στην αιχμή μιας λόγχης. Αν έχεις τη μύγα θα σε τσιμπήσει στη μύτη, θα σε μυγιάσει, θα γλιστρήσεις και θα οβελιστείς ακαριαία.

Σαρσκασμός: η αντίδραση εκείνου που μόλις ταπώθηκε με ένα σαρκαστικό σχόλιο

Πεντεταστική: Παράγωγη λέξη της νεοελληνικής γλώσσας προερχόμενη από παραφθορά της λέξης εξεταστική. Οι Αρχαίοι τού γένους των φοιτητοειδών εξιστορούν πως η λέξη πλάστηκε για να διδαχτούν οι επόμενες γενιές ότι το έξι δεν είναι απαραίτητο για την προσέγγιση του υπέρτατου αγαθού: της βάσης. "Αρκεί το πέντε" είναι ο χαιρετισμός που απευθύνουν ακόμη και σήμερα στα νεαρά μέλη της φυλής τους. Ήταν τα λόγια με τα οποία τους κατήχησε κάποτε Εκείνος-Που-Πετάλωνε-Τζιτζίκια.

Πασαρέλαση: Νεοελληνικός ημιεμπορικός εορτασμός των μεγάλων επετείων της χώρας κατά τον οποίο είθισται να γίνεται περιφορά του εθνικού λαβάρου μαζί με άγνωστο αριθμό τενεκεδοκέφαλων σούργελων.

Σκατάληψη: Σύνθετη λέξη προερχόμενη από το λαμβάνω και τα σκατά. Νεοελληνική έννοια που αντικατέστησε σταδιακά αλλά δυναμικά τον όρο κατάληψη. Σύγχρονος μαθητικός, φοιτητικός και καθε-πικραμενικός εορτασμός που τελείται την εποχή μεταξύ Halloween και Χριστουγέννων.

Ανορχικοί: σύνθετη λέξη προερχόμενη από το στερητικό α(ν) και την επιστημονική ονομασία του κατώτερου τμήματος του ανδρικού αναπαραγωγικού συστήματος. Δε γίνεται κανένα παραπάνω σχόλιο.

Βαλεγδύνος: Το όνομα Βαλεγδύνος πρωτοχρησιμοποιήθηκε σαν ψευδώνυμο του + Τσακ Νόρρις + στην πρώτη και τελευταία συμμετοχή του στο παγκόσμιο τουρνουά πόκερ. Φημολογείται έντονα ότι ο Τσακ νίκησε ένα royal flush σε κατάσταση all in, γδύνωντας τους πάντες με έναν βαλέ κούπα, ένα γραμματόσημο των Ολυμπιακών αγώνων της Αθήνας και ένα διπλοχτυπημένο εισιτήριο του μετρό. Από τότε η κίνηση αυτή είναι γνωστή ως Τσακ Μπαμ.

Αποφασίστες: προερχόμενη από τη σύνθεση των λέξεων "αποφασίζω" και "φασίστας". Η ετυμολογία επαφίεται στον αναγνώστη.

ΕΚΚΛΗ & ΣΙΑ: σύγχρονη κλειστή ομάδα διαιώνισης της φιλοσοφίας των Stark Industries. Η λέξη ΕΚΚΛΗ αποτελείται από τα αρχικά των λέξεων: Εμείς κλέβουμε καθημερινά λαούς ηλιθίων. Η προσθήκη του χαρακτηρισμού "& συντροφία" (& ΣΙΑ) πιθανολογουμένως προστέθηκε κατά τη διάρκεια της Βυζαντινής περιόδου, όπου και υπήρξε τεράστια άνθιση των θυγατρικών επιχειρήσεων που ενσωματώθηκαν τελικά στη συντροφία της Εκκλη & Σία.

Εβραιώ: ενιαίο νόμισμα που επιλέχθηκε από την Εβραιοπαϊκή Ένωση για να αντικαταστήσει την ανταλλακτική αξία των Εβραίων μεταξύ των κρατών μελών της.

ΔουλΆριο: ενιαίο νόμισμα που επιλέχθηκε από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμηρυκαστικής για να αντικαταστήσει την ανταλλακτική αξία των μαύρων δούλων των Αρίων μεταξύ των πολιτειών της.

Κυβάρνηση
: σύνθετη λέξη προερχόμενη από τον κύβο και την άρνηση. Η λέξη περικλείει και εκφράζει απόλυτα την άρνηση της φράσης "Ο κύβος ερρίφθη" και δηλώνει την ανικανότητα λήψης αποφάσεων οποιουδήποτε πισινοθρονιάζεται στην πρωθυπουργική καρέκλα.

El Egg t'is
: η λέξη είναι δάνειο από τα Βικτωριανά Αγγλικά με εμφανέστατη επιρροή της σημιτικής γλώσσας [άλεφ λάμεντ (el)] και αποδίδεται στα ελληνικά ως: Είναι αυγό θεός. Τα αυγοκέφαλα αυτά πλάσματα συνάντησε και ο Doctor Who με την ονομασία The Ood. Οι μέχρι τώρα έρευνες έχουν δείξει ότι αποτελούν μια φυλή σκλάβων, με εξωτερικό εγκέφαλο και πλοκάμια στη θέση του στόματος, που λατρεύουν τον Αυγόμορφο Θεό Humpty Dumpty.

Παράστιμο: σύνθετη λέξη προερχόμενη από τον παρά και την τιμή. Επίσημο έγγραφο με το βουλοκέρι του Αυγόμορφου Θεού που αντικατέστησε σταδιακά τα συγχωροχάρτια, μετά τη μεγάλη θρησκευτική μεταρρύθμιση των El Egg t'is. Σύμφωνα με τις δοξασίες τους, όταν ο παράς του παραβάτη εξιλεώσει, εξαργυρώσει και εκχρυσώσει το παράστιμο, τότε στον El Egg t'is που το έκοψε αποδίδονται τιμές από τον ίδιο τον Αυγόμορφο Θεό.

ΕΘΕΛ: Εδώ Θέλουμε Εργαζόμενους Λαμόγια

Ε.Μ.Π. = Εδώ Μας Πασσαλώνουν

Η.Μ.Μ.Υ. = Ήμουν Μαζοχιστής Με Υπογραφή

Σ.Ε.Μ.Φ.Ε. = Σουβλατζής Επαγγελματίας Με Φιλολογική Έφεση

Αγνώστου Κατάληξης Μίζες = Σημειακές ιδιομορφίες στις οποίες καταλήγει το χρηματικό πλεόνασμα των κρατικών και ιδιωτικών επιχορηγήσεων σε κάθε ίδρυμα και επιχείρηση που υπάγεται στο δημόσιο φορέα.

Βασική Ελληνική Οικονομική Αρχή = Η επίτευξη της μεγαλύτερης δυνατής μίζας με το μικρότερο δυνατόν πολιτικό κόστος.

Χάπιχιπ Χίποχοπ: Το τελευταίο στάδιο της εξέλιξης της ελληνικής Χιπ Χοπ σκηνής. Είναι το τελευταίο επίπεδο ξεπεσμού του έρρυθμου λόγου και αιωρείται λίγο πιο πάνω από τις άναρθρες κραυγές ενός κοπαδιού μπαμπουίνων που παρακολουθούν αγωνιωδώς έναν χαρωπό, πεινασμένο ιπποπόταμο να ξεσκίζει μανιαμένα τα δυο μεγάλα αρσενικά της αγέλης τους, τη στιγμή που μάχονταν μεταξύ τους για την επικράτηση του ενός πάνω στα καυτά, τριχωτά θηλυκά της ομάδας.

Τάπερ: Ο καλλιτέχνης που εκφράζεται μέσω του Κράπ-ινγκ. Λόγω της ανικανότητάς του να επιβιώσει σε κριτικό περιβάλλον συνηθίζεται να τον υιοθετούν φαμίλιες και να εμπορεύονται την ανικανότητά του σε οικογενειακές συσκευασίες με δώρο μια ή παραπάνω τσουλήθρες για τη δημιουργία διαφημιστικών βίντεο κλιπς. Όταν τα βρίσκει σκούρα με τις άρυθμες χρίμες του, τραυλίζει ή τα κάνει πάνω του και φωνάζει απεγνωσμένα να του φέρουν το μισό γιογιό του.

Χρίμα: Στίχοι χωρίς κανένα νόημα με ομοιοκαταληξία στην τελευταία συλλαβή της τελευταίας λέξης. Αποσκοπούν κυρίως στο δίπτυχο χρήμα-γυναίκες με μεγαλύτερο βάρος στο πρώτο σκέλος.

Ελληστρική Αστυανομία: είναι η υπηρεσία που έχει ως αποστολή την παρασιτική απομύζηση οικονομικών πόρων, μίζας, με πρόσχημα "τη διαχείριση της εθνικής και δημόσιας ασφάλειας", την εκμετάλλευση του εξοπλισμού και οπλισμού της για την καγκουρλίδικη επιβολή "της δημόσιας τάξης" και γενικώς την άσκηση της αστυνόμευσης στην Ελλάδα, εξαιρουμένων των περιοχών συγκυριαρχίας της με τη μαφία και την αναρχία.Απόφυτο: Το δίποδο ανεπεξέργαστο κατάλοιπο που απομένει από τον ψυχοσωματικό κόσμο όσων αποφοιτούν από τις σχολές της Ελληστρικής Αστυανομίας ή του Ελλειμμικού Στειρατού.

Αστειοφύλακας: Τα πάσης φύσεως απόφυτα των φυτωρίων της Ελληστρικής Αστυανομίας. Λέγεται ότι πριν από αυτό το φυτωριακό μετασχηματισμό τους σε ηλίθιους κομπλεξικούς τρεντοκάγκουρες παλιάτσους με μπλε στολή, ζούσαν ανάμεσά μας ως απλοί ηλίθιοι τρεντοκάγουρες.

Ασφαλήτης:
Τύπος δολοφονικού αποφύτου που ειδικεύεται στις εφόδους στα παραλιακά ελληνάδικα για την επιβολή της τάξεως και της ηθικής, μαζί με άλλους 8 φίλους του κατάλληλα προετοιμασμένους για πρώτο τραπέζι πίστα. Λέγεται ότι στη θέση του αναπαραγωγικού του συστήματος έχει τόσο κενό χώρο, που τον αξιοποιεί για τη μεταφορά του σήματος και του περιστρόφου του.

M-Peach (ελληνιστί: Μπίτς): Ζωντανό αρχετυπικό φουσκωτό ανθρώπινο ομοίωμα της θεόχαζης Μανιταροπριγκίπισσας Peach, δευτεραγωνίστριας γνωστής ατέλειωτης σειράς βιντεοπαιχνιδιών που βρίσκεται υπό τον απόλυτο μετοχικό έλεγχο τού Χάιλάντερ. Εδώ και αιώνες τη συναντάμε να τρέχει αγωνιωδώς για την ελευθερία της μέσα σε μια ρόδα για χάμστερ. Στον ελεύθερο χρόνο της αρέσκεται στο να χάνεται σε ευθείς διαδρόμους μέσα σε ανήλιαγα κάστρα και να κραυγάζει με αλυχτά για τη σωτηρία της από τον σωτήρα της Υπερ-Μάριο το Ελληνόπουλο. Ο εγκέφαλός της έχει τις διαστάσεις ενός ροδάκινου (βαρβαριστί: peach) κατηγορίας μεγέθους M (ελληνιστί: μίντιουμ). Η διάθεσή της παρουσιάζει διακυμάνσεις, ανάλογες με το είδος μανιταρόσπορου που καταναλώνει, συνήθως από θεόχαζη γεροντοκόρη σε θεόχαζη σκύλα και τούμπαλιν.

Σκολικός: Οξύτατος πόνος που προκαλείται από τη σύσπαση των μυϊκών τοιχωμάτων του παχέος εντέρου, η εμφάνιση του οποίου συνήθως συμπίπτει με την έναρξη κάθε νέας σχολικής χρονιάς. Οι βασανισμένοι από τον πόνο μαθητές συνηθίζουν να ζητούν απεγνωσμένα από τη δασκάλα τους να "πάνε τουαλέτα" αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της διδακτικής ώρας, ευελπιστώντας ότι θα ανακουφιστούν με μια ισχυρή εντερική εκκένωση. Συνήθως η δασκάλα αρνείται την επίσκεψή τους στην τουαλέτα και οι μαθητές συνεχίζουν να βασανίζονται από το σκολικό, μη μπορώντας να επελευθερώσουν τα εσωτερικά τους αέρια κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Από εκεί προέρχεται η φράση: "Στην ώρα της δε μπορούμε ούτε να κλάσουμε."

Κωματόσκοιλο: Ανθρωποειδές κυνόμορφο υβρίδιο που κλωνοποιείται μαζικά σε κομματικές εγκαταστάσεις με μοναδικό σκοπό την υποταγή του στον κομματικό αφέντη. Το εγκεφαλογράφημά του θυμίζει έντονα εκείνο ενός βραδύποδα σε κώμα. Το κοίλο εσωτερικό του κρανίου του χρησιμεύει για τη μεταφορά των ζωτικών οργάνων της κοιλιακής του χώρας, καθώς η περιοχή της κοιλιάς του έχει ενισχυθεί με πλεξιγκλάς για να αντέχει τα κλωτσομπουνίδια των ανορχικών κατά τη διάρκεια των ιερών κομματοκυνομαχιών. Τα κωματόσκοιλα γεμίζουν την κοιλιά τους με ένα ξερό κομμάτι από την κομματική πίτα των αφεντικών τους, η οποία αναδημιουργείται εκ του μηδενός κάθε 35". Από εκεί προέρχεται η παροιμία "Και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος".

Μπέλλην: αρχαίος τύπος: Βέλην, εκ του βελάζω + ζην. Εκείνος που ζει βελάζοντας. Αργότερα, μετά το θεσσαλλονικιό διπλλασιασμό και τη ΜΠΑΟΚιανή μπαραφθορά, η λλέξη μπήρε τη σημερινή της μορφή. Αγαπημένη εποχή του Μπέλληνα είναι το Καλοκέρατο. Είναι η εποχή των οργιαστικών τελετών που γίνονται στη Μύκονο για την εξύμνηση του προστάτη θεού τους, που κληρονόμησαν από τους Μεσοποτάμιους, Βλαχούρα Μάζντα.

Κουρκοκρατία: Η χρονική περίοδος κατά την οποία η γη των Μπελλήνων και γενικότερα τα βοσκοτόπια που εκείνοι είχαν αποικήσει, ήρθαν στην κατοχή της Ωτομανιακής Αυτοκρατορίας. Οι Ωτομανιακοί, λόγω μιας ανεξήγητης ψύχωσης με τα αυτιά τους, που τους δημιουργήθηκε από τότε που οι βαρεμένοι Ρωμαίοι στρατιώτες τούς έκοβαν τα αυτιά και τα έριχναν στα σκυλιά στοιχηματίζοντας, οραματίζονταν ένα κράτος στο οποίο όλοι θα ήταν ελεύθεροι να κρατάνε τα αυτιά τους. Οραματίζονταν μια Αυτοκρατορία. Κατάλοιπο της ψύχωσης αποτελούσε και το τουρμπάνι με το οποίο έκρυβαν οι ανώτατοι Ωτομανιακοί ηγέτες τα αυτιά τους. Λόγω της ακατανόητης στους Μπέλληνες γλώσσας που χρησιμοποιούσαν και την ομοιότητά της με σκούξιμο γαλοπούλας, οι Ωτομανιακοί πήραν και την ονομασία Κούρκοι.

Ητταλός: Εκείνος που έφαγε ήττα. Παρατσούκλι που έμεινε στον λαο που κατοικεί δυτικά της γης των Μπελλήνων μετά την απίστευτη ήττα του φασίστα δικτάτορά τους από τον Μπέλληνα φασίστα δικτάτορα, όπως αυτή αποτυπώθηκε στη θρυλική τάπα: (πάρε τον) ΌρΧΙ.

Βολευτής: Εκείνος που βολεύτηκε. Τύπος ανίκανου Μπέλληνα πολίτη που επιλέχθηκε από τους υπόλοιπους για να καταναλώνει τα λεφτά τους, με βάση την Βασική Ελληνική Οικονομική Αρχή (βλ. λεξιλόγιο). Το τελευταίο στάδιο της πιθανής σταδιοδρομίας του κωματόσκοιλου (ομοίως). Το όνειρό του είναι να γίνει μέρος της κυβάρνησης (ομοίως).

ΣοσιαΛηστής: Εκείνος που υποστηρίζει την κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας και την αντικατάστασή της από την κοινωνική ιδιοκτησία. Τη διαχείριση της κοινωνικής ιδιοκτησίας αναλαμβάνει το κράτος με τη μορφή της κυβάρνησης. Σύνθημά του είναι: Τα δικά σου δικά μου και τα δικά μου κανενός.

ΔεξΥιός: Εκείνος που υποστηρίζει ό,τι υποστηρίζει και ο συντηρητικός μπαμπάς του και πάει λέγοντας. Σε ακραίες περιπτώσεις υποστηρίζει το πέρασμα της εξουσίας από τον πατέρα στον υιό. Σύμφωνα με αυτόν, τη ρύθμιση των κοινωνικών πεπραγμένων την αναλαμβάνει η ελεύθερη αγορά, ενώ η κυβάρνηση λειτουργεί σαν παρατηρητής. Σύνθημά του είναι: Άρτος και θέαμα.

ΑριστεΡώς: Εκείνος που υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει κράτος, αγορά, χρήμα, τάξεις, σχολεία, θεός, νάνοι, ξωτικά, Άη Βασίλης και Τσακ Νόρρις. Η διαχείριση των κοινωνικών πεπραγμένων επαφίεται στα χέρια της ίδια της κοινωνίας. Πρότυπο για αυτόν αποτελεί η Σερβιετική Ένωση που πάτησε πάνω στο μεσαιωνικό κράτος των Ρως. Σύνθημά του είναι: Είμαι εσύ.

Σερβιετική Ένωση: Το μεγαλύτερο σε έκταση κράτος στον κόσμο. Καταλάμβανε τις περιοχές της Ανατολικής Ευρώπης και Βόρειας Ασίας και τις τύλιγε με ενισχυμένη ασφάλεια σαν σερβιέτα με φτερά.

Ελλειμμικός Στειρατός: Είναι η υπηρεσία που έχει αποστολή να εξασφαλίζει τη δημιουργία ελλείμματος, μέσω της απομύζησης του ΑΕΠ, να καλλιεργεί τη ΜΕΘνοικιστική στειρότητα και να προασπίζεται την εδαφική ακεραιότητα τής Παρτηρίδος.

ΜΕΘνοικιστής: Αρχετυπο εξαθλιωμένου, αμόρφωτου Μπέλληνα που πνίγει τα προβλήματά του στη κρυσταλλική ΜΕΘ, που εξυψώνει τον αυτοσεβασμό, τον εθνικισμό και οτιδήποτε άλλο μπορεί να εξυψωθεί (σ.σ. ΜΕΘ= διεθνώς μεθαμφεταμίνη). Καθώς η Παρτηρίδα του ισορροπεί με τη μύτη στο σκοινί μεταξύ πτώχευσης και ξεπουλήματος στο τράφικινγκ, δεν έχει τα απαραίτητα Εβραιώ για να αγοράσει την απαραίτητη δόση ηλιθιότητάς του και έτσι τη νοικιάζει από τον Ελλειμμικό Στειρατό που την προσφέρει απλόχερα.

Παρτηρίδα: Οριοθετημένη περιοχή βοσκότοπων στεριάς, υδάτων και αέρα που αγκαλιάζει ένα σύνολο ανθρώπων που κοιτούν την πάρτη τους και το αφράτο, μαλλιαρό τομάρι τους. Η έννοια αυτή προστέθηκε στο λεξιλόγιο των Μπελλήνων από τη λατινογενή ρίζα part (μέρος), την πρώτη φορά που τα βοσκοτόπια τους απειλήθηκαν από ωχτρούς. Οι Μπέλληνες είναι εκ φύσεως παρτιώτες και τομαριστές, αλλά αν τους χορηγηθεί αρκετά μεγάλη ποσότητα ΜΕΘαμφεταμίνης είναι δυνατόν να συνασπιστούν από τις παραισθήσεις και να πολεμήσουν για ανώτερα συμφέροντα. (π.χ. για την Παρτηρίδα των ηγετών του Ελλειμμικού Στειρατού).

Ωχτρώς: Ο αντίπαλος. Εκείνος που παραβίασε το βοσκοτόπι. Το όνομα προέρχεται από την αναφώνηση των πρώτων αντιπάλων των Μπελλήνων, όπως ειπώθηκε κατά την εισβολή τους στα μεγάλα βοσκοτόπια της χώρας των προβάτων. Τη στιγμή της επίθεσης οι Μπέλληνες, όπως ήταν αναμενόμενο, έβοσκαν αμέριμνοι στα καταπράσινα λιβάδια τους και οι ορδές των ετοιμοπόλεμων ωχτρών σταμάτησαν τη μανιασμένη τους επίθεση αναφωνώντας: "Ωχ! Τρως;". Μόλις σταμάτησε να βόσκει και ο τελευταίος Μπέλλην, μόνο τότε η μάχη συνεχίστηκε, όπως όριζε το πανίερο έθιμο: Ο κροκόδειλος δεν ορμάει ποτέ στη στρουθοκάμηλο όταν τρώει. Μόνο όταν πίνει νερό.

Εδώ Πωλείται CH4Ni3O7: Η φράση που προκάλεσε τη δικαιολογημένη αγανάκτηση του απόλυτου Μπέλληνα πηδηκτάτωρα Παπαδόπουλου. Πιθανολογείται ότι οι φοιτητές του τμήματος Χημικών Μηχανικών σχεδίαζαν να εφοδιάσουν την αλυσίδα καταστημάτων Ζάρα με λιγδερά κομμάτια του πράσινου λίθου Ζαρατίτη, χημικής φόρμουλας CH4Ni3O7, με στόχο να δηλητηριάσουν τον ισόθεο άρχοντα που ήταν αλλεργικός στο νικέλιο και εθισμένος στο κρος ντρέσσινγκ (σ.σ. το κρος ντρέσσινγκ δεν είναι σως με κομμάτια από το Τίμιο Ξύλο).

Τάνκση: Το αντίθετο του χάους, της καταστροφής και της ατανκσίας. Η ευγενής ισορροπία. Συμβολίζεται συνήθως με ένα άρμα μάχης παρκαρισμένο πάνω σε μια καγκελόπορτα και πτώματα φοιτητών. Αποτέλεσε τη δια πυρός και σιδήρου λύση που έδωσε στην εξέγερση των φοιτητών του Πολυτεχνείου ο Μπέλλην πηδηκτάτωρας. Θεωρήθηκε άμεση εφαρμογή της προφητικής απάντησης που εξέλαβε προ αιώνων από την Πειθεία, μετά από την ερώτησή του: "Βρες μου ένα τρόπο να μπω φέτος στο Πολυτεχνείο με πέντε χιλιάδες μόρια".

Πηδηκτάτωρας: Ο τίτλος του Μπέλληνα που κατέλαβε την εξουσία με τη βοήθεια του Στειρατού. Η λέξη λέγεται ότι προέρχεται από την ιστορική του φράση, όπως αυτή ειπώθηκε τη στιγμή που έβγαινε με τις κλωτσιές και ο τελευταίος Μπέλλην Πωλειτ'ηΚως από την αίθουσα του Βολευτηρίου: "Έλα να αδειάζουμε σιγά-σιγά. Πιο χαρούμενο βήμα. Πηδηχτά τώρα!". Σύμφωνα με γνώμες τρίτων, η λέξη αντικατοπτρίζει τον στειρατιωτικό νόμο που υπενθύμιζε στους Μπέλληνες σκλάβους τις χρονικές περιόδους κατά τις οποίες τους επιτρεπόταν το χοροπήδημα.

Φασεισμός: "Αιρχόμασται κε θα τρέμμυ οι γει". Κίνημα που αντλεί την ισχύ του από τις σεισμικές δονήσεις που προκαλεί ο συντονισμένος βηματισμός εκατομμυρίων σκλαβωμένων προβάτων που οδεύουν προς νυχτερινή αφόδευση ή επιστρέφουν από αυτή, υπό το επιβλητικό, επαναλαμβανόμενο μοτίβο της υποηχητικής νότας Φα, γνωστής και ως Καφέ Νότας, στα μεγάφωνα του στειρατοπέδου συγκέντρωσης. (σ.σ. η Φα του φασεισμού είναι απλή συνωνυμία με την ακουστική νότα φα)

Χρεοστούγεννα: Μια εύθυμη γιορτή κατα την οποία τα χρέη πολλαπλασιάζονται μονογονικά, γεννώντας από 4 έως 6 νεογνά κάθε 8 λεπτά μέσα σε κάθε πιστωτική κάρτα, μέχρι αυτή να γεμίσει σαν το 230 (Ακρόπολη-Ζωγράφου) μετά από τετράωρη στάση εργασίας. Σύμφωνα με το εθιμοτυπικό, την παραμονή της εορτής ορδές αλαφιασμένων Μπελλήνων τριγυρνούν από σπίτι σε σπίτι, οπλισμένοι με τρίγωνα και άλλου τύπου κρουστά, έγχορδα, πνευστά, εκκλησιαστικά ή ανθρώπινα όργανα, απαγγέλοντας ένα απειλητικό ύμνο με τον οποίο προειδοποιούν τους ενοίκους ότι σκοπεύουν να εισβάλλουν. Οι ένοικοι, προκειμένουν να αποτρέψουν την εκπλήρωση της φράσης "να μπω στ' αρχοντικό σας", καταφεύγουν στη δωροδοκία. Οι ξενιστές του Χρεοστουγεννιάτικου Πνεύματος καταπίνουν τα κέρματα και κατευθύνονται αμίλητοι στο επόμενο σπίτι, έχοντας εξασφαλίσει ένα αντιστάθμισμα των νεογέννητων χρεών τους. Γεγονός είναι πάντως ότι αν ο ένοικος δεν είναι απόγονος της -εχθρικής προς το Πνεύμα- φυλής των Ναρχόντων, τότε δεν διατρέχει κανέναν απολύτως κίνδυνο από τους κακαλαντιστές.


ΠΡΟΤΟχρονιά: Άλλη μια εύθυμη γιορτή που ακολουθεί 7 μέρες μετά από αυτή των Χρεοστουγέννων. Κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας πραγματοποιούνται λαϊκά προσκυνήματα προς τα απανταχού τζογοπρακτορεία. Εκεί οι καταχρεωμένοι Μπέλληνες προσπαθούν γονατιστοί να εξευμενίσουν τις Μοίρες, θυσιάζοντας φρεσκοτυπωμένα δελτία ΠΡΟΤΟ στο βωμό του ΟΠΑΠ (Όλοι Παίρνουν Αλόγου Παπούτσι) με την ελπίδα ότι η τύχη θα τους χαμογελάσει και δε θα έχει το χαμόγελο της Μαλάμως. Μετά από τόσες μέρες τζόγου η οικογένεια μαζεύεται γύρω από το τζάκι και σύσσωμη παρακολουθεί με αγωνία την κλήρωση του ΠΡΟΤΟ. Στο δεκάλεπτο των διαφημίσεων που μεσολαβεί μέχρι να αρχίσει η επόμενη κλήρωση του λαχείου ανταλλάσσουν γρήγορα ευχές, παρακολουθούν την αλλαγή του χρόνου στην κρατική τηλεόραση, κόβουν βασιλόπιτα, παίζουν επιτραπέζια, γελάνε και γλεντάνε με την καρδιά τους ελπίζοντας ότι τόσο γέλιο δε θα τους βγει ξινό.

Κακάλαντα: Επωδές και κλυδωνισμοί που εκτελούνται από Μπέλληνες κατηλημμένους από το Πνεύμα. Συνήθως οι δέκτες αυτών των μαγικών ύμνων είναι οι "Νάρχοντες", αιώνιοι εχθροί του Πνεύματος. Το περιεχόμενο των κακαλάντων είναι άκρως απειλητικό και δείχνει το μηδαμινό σεβασμό που τρέφουν οι δαιμονισμένοι Μπέλληνες για το οικογενειακό άσυλο. Αν οι Νάρχοντες δεν τους αποδώσουν τον φόρο ειρήνης τους με το Πνεύμα, οι αδυσώπητοι κακαλαντιστές δε θα διστάσουν να "μπουν στο αρχοντικό τους" και να τα κάνουν όλα λαμπόγυαλο. Φυσικά οι υπόλοιποι που δεν ανήκουν στη φυλή των Ναρχόντων δεν κινδυνεύουν από αυτή τη φρικαλέα μαγεία. Το μόνο που μπορούν να τους προκαλέσουν τα αγριοβελάσματα είναι οξύ κακαλικό οίδημα.

Σάντα Κλόουζντ: Επίσης γνωστός και ως "Πνεύμα των Χρεοστουγέννων". Έχει ακόρεστη πείνα για γάλα, κουλουράκια και λεφτά από κακάλαντα. Σε αντίθεση με τον Παγκαλικάντζαρο δεν έχει σταθερό σώμα, αλλά δαιμονίζει ξενιστές και τρέφεται από το στόμα τους μέχρι να σκάσουν. Λέγεται ότι αναλαμβάνει να αναθρέψει τα μικρά χρεη που γεννιούνται στις πιστωτικές κάρτες μέχρι να θεριέψουν και να γίνουν ολόκληρες ακάλυπτες επιταγές. Επιλέγει μια χώρα κάθε χρόνο στην οποία εγκαθίσταται μέχρι να την καταστρέψει ολοκληρωτικά. Μετά την απομύζηση κάθε χρηματικού πόρου και τον πολλαπλασιασμό των χρεών, τα αφήνει να αναπτυχθούν μόνα τους και αποχωρεί για να σχεδιάσει το επόμενό του χτύπημα. Ο μοναδικός τρόπος να γίνει αντιληπτή η παρουσία του, εκτός από τα πτώματα σκασμένων ξενιστών, είναι η παρατήρηση λευκών πινακίδων στις πόρτες των καταστημάτων που φέρουν πάνω τους με κόκκινο χρώμα την ένδειξη "CLOSED".

Κουραδαμπιές: Άμεση υποεξέλιξη του παραδοσιακού γλυκίσματος με άχνη ζάχαρη. Μετά την υποταγή του μπελληνικού βοσκοτόπου στο IMF (interracial motha fockers), έγιναν αναγκαστικές περικοπές στα έξοδα παρασκευής αυτού. Έτσι αντί για μπισκότο χρησιμοποιείται πλέον ατόφια βοϊδοκουράδα στους εργοστασιακούς ή μπελληνοκουράδα στους σπιτικούς κουραδαμπιέδες. Αξιόλογη μαρτυρία για μια εναλλακτική παρασκευή του γλυκίσματος με φρυγανιά αντί για μπισκότο αποτελεί η λαϊκή παροιμία "κάναμε το σκ4τό μας παξιμάδι".


Φελλομακάρονα: Εξωγήινη συνταγή μακαρονάδας που καταναλώνεται μαζικά την περίοδο των Χρεοστουγέννων. Για την εκτέλεσή της απαιτείται το παραδοσιακό, μπελληνικό, γιορτινό μακαρόνι που έχει διαστάσεις τεράστιας πίκλας. Κατά τη διάρκεια της παρασκευής τους γίνεται συνεχής απαγγελία του μαγικού ύμνου Φελλοί Na'vi Dad, ενόσω εκατοντάδες φελλοί θρυμματίζονται και ανακατεύονται συνεχώς, μέχρι να καταλήξουν σε ένα παχύρρευστο, κωλλώδες, καφέ υγρό. Με αυτό το υγρό θα περιχυθούν τα κοντόχοντρα μακαρόνια για να παρασκευαστεί τελικά το γλύκισμα. Λέγεται ότι οι Μπέλληνες διδάχτηκαν τη συνταγή από τον πατριάρχη των Na'vi, ο οποίος, σε μια επίσκεψή του στη Γη, τους ζήτησε να θυσιάσουν τους εξυπνότερους και να του φέρουν να καταβροχθίσει τους εγκεφάλους τους

Παγκαλικάντζαρος: Ο φόβος και ο τρόμος των έμβιων πλασμάτων, ίσως και νεκρών καθώς δεν έχει εξακριβωθεί ακόμη το αν είναι ή όχι πτωματοφάγος. Καταναλώνει τεράστιες ποσότητες από τα panda, μαζί με το δάσος των μπαμπού και τους Κινέζους που τα ξεσκατώνουν. Αγαπημένο του έδεσμα είναι τα χρεοστουγεννιάτικα γλυκά, αφού τα τρώει όλοι μαζί και τα χρεωνόμαστε όλοι οι υπόλοιποι. Δρα κυρίως την περίοδο των γιορτών, εκφοβίζοντας μήνες πριν τα θύματά του με κρίσεις που εκείνος δημιούργησε, προκειμένου να τους αναγκάσει να μαζέψουν τόνους προμηθειών για να τραφούν, να παχύνουν και ύστερα να τους φάει. Λέγεται ότι οι αορτές του έχουν τη διάμετρο του εξωτερικού δακτυλίου του Κρόνου, γι' αυτό και μπορεί να μασάει άφοβα χοιροστάσια γεμιστά με γουρουνόπουλα, ενώ άλλοι τρώνε ένα παξιμάδι κάθε Κυριακή μεσημέρι.

Πωλείτ'ηΚως: (συντ. της φράσης "Πωλείται η Κως") Εξαιρετικά προσοδοφόρο και συνήθως κληρονομικό επάγγελμα, που βασίζεται στην εκμετάλλευση, την εξαπάτηση, τη ληστεία, τη δολοπλοκία, τη διαφθορά, τη δημαγωγία, τη δωροδοκία και τον ωχαδερφισμό. Προσφάτως, οι εργαζόμενοι αυτού του κλάδου οδηγούμενοι από την αστείρευτη αγάπη τους για τις χήρες με τα πέντε ορφανά, αποφάσισαν να βγάλουν τμήματα της Μπελληνικής γης σε ένα second-hand παζάρι για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Το πρώτο περιττό νησί που θα εκποιηθεί σύντομα σε τιμή ΣΟΚ θα είναι η Κως, καθώς το μόνο που έχει είναι κάτι ψωροαρχαία και χαμουρόκαστρα και δεν διοργανώνει αρκετά συχνά rave parties. Επίσης είναι το τρίτο σε έκταση νησί των Δωδεκανήσων -ούτε καν το δεύτερο-, άρα είναι αχρηστο και τελευταίο. Γι' αυτό, χάρη στους Πωλειτ'ηΚούς τους, οι ξύπνιοι Μπέλληνες θα κρατάνε από εδώ και πέρα μόνο τα πρώτα νησιά και θα πουλάνε στους ηλίθιους φραγκοβαρβάρους τα τελευταία.

ΚArtNouveauλι: (ελλ. Καρνουβόλι) Με εμφανή ρίζα τη φράση "Art Nouveau", αυτή η ετήσια εορτή τού σύγχρονου πολιτισμού και της τέχνης, που λαμβάνει χώρα κάθε Φεβρουάριο, είναι ένας δοξασμός τής ίδιας τής εκλεπτυσμένης ανθρώπινης φύσης. Πολλές ανιστόρητες και γελοίες ερμηνείες έχουν παρουσιαστεί κατά καιρούς, με δημοφιλέστερη ρίζα τη φράση: "Carrus Navalis" (/το κάρο να βάλεις/). Τρανή απόδειξη, όμως, της αληθούς ερμηνευτικής μου προσέγγισης αποτελεί το όνομα των εορταστικών αντικειμένων που υποδηλώνουν τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα αυτής της εκδήλωσης. Για παράδειγμα αναφέρουμε τις ακόλουθες: Κομfetish (/γαλλικά/ Fetish: τελετουργικό αντικείμενο), Μάshka (/ρώσικα/ Mashka: χαϊδευτικό τού Μαρία), Serpaντίνες (/πορτογαλικά/ Serpa: πόλη στη Πορτογαλία). Αποκορύφωμα των Καρνουβολιστικών εκδηλώσεων αποτελεί το λεγόμενο "Κάψιμο τού Καρνούβολου", ένα έθιμο κατά το οποίο αυτοπυρπολούνται σχεδόν όλοι οι Καρνουβολιστές θιασώτες τού "Γνώθι σεαυτόν".

Αγροίκλις: Τρεντουλίνικη διάλεκτος της Δημιοτικής γλώσσας που χρησιμοποιείται στις κυβερνοσυνομιλίες μεταξύ αγροίκων, αγράμματων τρεντουλοεφήβων και παλιμπαιδικών μαντραχαλάδων που ποθούν διακαώς να θεωρούνται από τη μάζα "in".

Δημιοτική: Η τελική λύση στο πρόβλημα της διγλωσσίας. Αυξήθηκε σημαντικά το κύρος της την εποχή των γλωσσικών μεταρρυθμίσεων, καθώς ήταν η γλώσσα που μιλούσε το κοπάδι και ήταν σαφώς ευκολότερη από τη γλώσσα των λογίων. Κατάφερε να απαλλάξει σαν δήμιος τους Μπέλληνες από περιττές, αρχαΐζουσες λέξεις και φράσεις που τους έκαναν τη ζωή δύσκολη, ακολουθώντας το μοτίβο: "Πονάει χέρι; Κόψει χέρι!".


Κοπροεδρευόμενη Κυνοβολευτική Βλημοκρατία: [Το πολίτευμα της Μπελλάδος] Οι λέξεις μιλούν μόνες τους.

Προβιοκάτσια: Η δόλια υποκίνηση ενεργειών που αποσκοπούν σε ξέσπασμα βίας, πρόκληση σύγχυσης και εκ των έσω εμφύτευση διασπαστικών τάσεων σε κοινωνικές ομάδες ατόμων και συγκεντρώσεις αυτών. Η προβιοκάτσια διενεργείται πάντα με δόλια διείσδυση στους κόλπους της στοχοποιημένης συγκέντρωσης από καλοπληρωμένους, προβιοφορεμένους λύκους.

Αρνιτισμός: Η τάση για απερίσκεπτη απόρριψη ή αντίσταση με το στανιό (εκ της στάνης) σε προτάσεις ή εντολές. Ο θιασώτης του αρνιτισμού αναγνωρίζεται από τους καναπεδόσχημους γλουτούς του κι από την χαρακτηριστική απάντηση που δίνει εξίσου σε οποιαδήποτε εποικοδομητική ή καταστροφική πρόταση του γίνει, η οποία ομοιάζει με βαριεστημένο βέλασμα: "Bah." (ελλ. "Μπα.")

Messiανισμός: Η πεποίθηση ότι αν ολόκληρος ο φετινός Παναθηναϊκός (ή/και οποιαδήποτε άλλη ποδοσφαιρική ομάδα) αντικατασταθεί από τον L. Messi, τότε αναπόφευκτα η Σούπερ Λίγδα θα ανακάμψει, θα λάμψει και θα επαναφέρει στο προσκήνιο τον από καιρό χαμένο πολιτισμό της Ατλαντίδας.

Lagnarok: (ελλ. λάγναροκ) Η λέξη είναι σύνθετη και κατά πάσα πιθανότητα προέρχεται από τον συγκερασμό των λέξεων λάγνα και rock. Η δίγλωσση σύστασή της, που θυμίζει την περίοδο τής σύγχυσης των γλωσσών στη Βαβέλ, είναι απόλυτα δυσαρμονισμένη με το φερόμενο μήνυμά της. Εσωκλείει τον απαγορευμένο πόθο κάθε μίζερου ασπάλακα, που, απογοητευμένος από την καρικατούρα ζωής που βιώνει, βρίσκει το πάθος στο φετίχ τού πρόστυχου μοιρολογιού: "Άνοιξε πέτρα να κρυφτώ". Η ομώνυμη εορτή είναι κινητή εδώ και αιώνες, καθώς το τέλος τού σύμπαντος κόσμου παίρνει διαρκώς παράταση, σαν τις σεζόν τού One Piece. Την χρονική περίοδο που διανύουμε, οι θιασώτες του ευελπιστούν να εξαπολύσουν τις αρρωστημένες ορέξεις τους κάτω από στητές, ολοστρόγγυλες, τουρλωτές, κατακόκκινες, ισπανικές πέτρες, μερικές ανάσες πριν την παραμονή των Χρεοστουγέννων.

Γυnekα: Σύνθετη λέξη που προέρχεται από τον συγκερασμό των λέξεων γύη, δηλαδή αγρός, και neko, δηλαδή γάτα στα ιαπωνικά. Συμβολικά αναπαριστάται με ένα τηγάνι με τρεις λαβές ( ♀ ), απόδειξη της εγγενούς ελευθερίας της να πιάνει το μαγειρικό σκεύος όπως εκείνη επιθυμεί, σαν ατίθαση αγριόγατα, όταν τηγανίζει το μπέικον φιμωμένη και αλυσοδεμένη στην κουζίνα της. Εννοιολογικά χαρακτηρίζει το ένα από τα τέσσερα σεξουαλικά ανθρώπινα φύλα, το ασθενές, ενώ τα υπόλοιπα τρία ονομάζονται, με φθίνουσα πληθυσμιακή εκπροσώπηση: Ασιάτης (με σύμβολο το ☣ ), Άdrash (με σύμβολο το ♂ ) και Άλεξ Παπαρί-γα (με σύμβολο το ? ). Συνήθως απέχει από την κατανάλωση μπέικον, καθώς το θεωρεί κανιβαλισμό· αυτή της η συμπεριφορά ερμηνεύεται μόνο μέσα από το πρίσμα του Δημιουργισμού.

Άdrash: Σύνθεση του στερητικού άλφα και της εβραϊκής λέξης drash που σημαίνει αναζήτηση. Συμβολικά αναπαριστάται με ένα βέλος που ξεφυτρώνει από μια ολοστρόγγυλη κοιλιά ( ♂ ), απόδειξη της εγγενούς ικανότητάς του να γνωρίζει πάντα την πορεία του, χωρίς την παραμικρή προσπάθεια ιχνηλασίας, ακόμη και μέσα σε ένα τεράστιο εμπορικό κέντρο: μακριά από τα καταστήματα ρούχων και προς τη μάσα. Εννοιολογικά χαρακτηρίζει το ισχυρότερο από τα τέσσερα σεξουαλικά ανθρώπινα φύλα. Οι εκπρόσωποι του ασθενούς φύλου, παρατηρώντας με θαυμασμό αυτήν την πλοηγητική ικανότητα που διαθέτει κάθε άdrash, έκαναν τον παραλληλισμό με την ανεξήγητη για εκείνες ικανότητα εντοπισμού πανάκριβης και σπάνιας τρούφας από το ευγενές ένστικτο των χοίρων, οδηγούμενες τελικά στο λογικό συμπέρασμα πως: "όλοι οι άντρες είναι γουρούνια".

Ευοσμία: (εντελώς ανούσιο υποκοριστικό: Εύα). Εκείνη που μυρίζει σαν ψητό μπέικον. Η πρώτη γυnekα. Κατασκευάστηκε εκ του μηδενός από ένα παϊδάκι τού πρώτου ανθρώπου, A Dam, και οδήγησε ολόκληρο το σύμπαν στην αποσύνθεση και την αιώνια τιμωρία, επειδή αποφάσισε να φάει το απαγορευμένο ξύλο στο περβόλι τού μπαρμπα-Γιαχμπέ και όχι το ξύλο που θα της έδινε ο καλοκάγαθος άdrash της, αν του το ζητούσε. Το γεγονός ότι όχι απλά έφαγε το ξύλο, αλλά της άρεσε κιόλας, την καθιστά την πρώτη μαζοχίστρια, όπως βεβαιώνει και η Γραφή: "καὶ εἶδεν ἡ γυνή, ὅτι καλὸν τὸ ξύλον εἰς βρῶσιν" (Γένεσις, 3:6).

A Dam: (μτφρ. από αγγλ.: ένα φραγμα). Ο πρώτος άdrash. Κατασκευάστηκε εκ του μηδενός από χώμα μέσα στο περβόλι τού μπαρμπα-Γιαχμπέ για να αποτελέσει μια τζάμπα περιπολούσα χωμάτινη περίφραξη για τα ζώα του, καθώς οι λαθραίοι Αλβανοί τσομπάνοι εκείνη την περίοδο ήταν ακριβοί, και τα τσομπανόσκυλα είχαν τσιμπούρια. Η νοητική του χωρητικότητα ήταν περιορισμένη, καθώς την απασχολούσε διαρκώς με την εφεύρεση και την απόδοση ονομάτων σε κάθε ένα από τα πλάσματα που κατοικούσαν στο περβόλι. Μετά την ονοματοδοσία των πρώτων πέντε εννεάκις εκατομμυρίων βακτηρίων, που πολλαπλασιάζονταν κάθε είκοσι λεπτά, ένιωσε σαν τριαντάχρονος παίκτης LoL και αποφάσισε να κάνει μια ουσιαστική στροφή στη ζωή του, ζητώντας από τον μπάρμπα μια σύντροφο. Σαν να μην έφτανε η διανοητική του καθυστέρηση, ο μπάρμπας τον έριξε σε κώμα και του αφαίρεσε και ένα πλευρό. Το τελικό χτύπημα στην ψυχοσωματική αναπηρία του ήρθε με την ενσάρκωση της επιθυμίας του, της Ευοσμίας, με τους ουρανούς να ψιθυρίζουν χαιρέκακα: "μ' αυτό το πλευρό να κοιμάσαι".

Offish: (μτφρ. από αγγλ.: απόμακρος, αδιάφορος, αμέτοχος). Το πρώτο troll. Κατασκευάστηκε εκ του μηδενός από τα ίδια τα χέρια τού μπαρμπα-Γιαχμπέ, αλλά, προς έκπληξη τής θείας παντογνωσίας τού τελευταίου, ήταν ευφυέστερος από όλα τα υπόλοιπα ζώα και από τους πρώτους ανθρώπους, ακόμη κι αν ο εγκέφαλός του είχε το μέγεθος ενός δέκατου έκτου μιας κάλτσας. Με ένα παιδαριώδες τρολλάρισμα τριών δευτερολέπτων έριξε την Ευοσμία στον μαζοχισμό και ολόκληρο το άφθαρτο Σύμπαν στο φρικτό βασανιστήριο της τελικής έλευσης του Τζάστιν Μπίμπερ, του Πιτ Μπουλ, της Nicki Minaj, του Παντελίδη, της Πάολα, του ΣΤΑΝ και του Κανάκη. Οι απόγονοί του, τα φίδια, συνεχίζουν μέχρι σήμερα να απολαμβάνουν το προπατορικό τρολλάρισμα, μιμούμενα με κάθε ευκαιρία την τρολλιάρικη καρκινιασμένη γκεόφατσα: " :P ".  

Γιαχμπέ: Ο Θείος Αμνός. Το προσωνύμιο "θείος" το απέκτησε από τον A Dam, ο οποίος, κάθε φορά που τον έβλεπε να περιδιαβαίνει το περβόλι, φώναζε με αρχοντική παρρησία: "Κανά τσιγαράκι έχεις, Θείο;". Έφτιαξε τα panda μέσα σε έξι μέρες, γιατί η διακόσμηση της γούνας τους με πολυεπίπεδα φράκταλ σε υπεριώδεις και υπέρυθρες αποχρώσεις ήταν μια λεπτεπίλεπτη και απαιτητική διαδικασία. Αν οι άντρες είναι γουρούνια, οι γυναίκες παϊδάκια γουρουνιών και τόσο οι άνδρες, όσο και οι γυναίκες είναι πλασμένοι κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν τού Θείου Γιαχμπέ, τότε δεν τίθεται καμία επιπλέον αμφιβολία ούτε για την θεϊκή φύση τού μπέικον, αλλά ούτε και για την χοιρινή φύση τού Θείου. In your face, Muslims.

Μπαχάλογουιν: Σύνθετη λέξη, προερχόμενη από τη σύζευξη μεταξύ της ισόθεης, ιχωραφόρου, ατόφιας πελασγικής λέξεως "μπάχαλο" και της βάρβαρης, θολοκουλτουριάρικης, φραγκολεβαντίνικης άναρθρης κραυγής "win". Η ολοπρόφανη και αβίαστη δυσαρμονία των συστατικών τού σημαίνοντος διαχέεται ασυζητητί και στο σημαινόμενο: το Μπαχάλογουιν είναι μια γιορτή προς τιμήν του χάους, της τρομάρας και της διασκέδασης· ένας ολοκληρωτικός θρίαμβος των θιασωτών τού μπαχάλου. Κατά τη διάρκειά της, τα παιδιά κυκλοφορούν στους δρόμους ντυμένα Ψινάκηδες, κλώνοι της Donatella Versace και της Jocelyn Wildenstein και κλαρινογαμπροί, και μαζεύουν γλυκά, σύμφωνα με το μισάνθρωπο παράγγελμα "trick or treat" (πείραγμα ή κέρασμα)· ένα παράγγελμα εκ θεμελίων αλλότριο προς τη θεάρεστη μπελληνική νοοτροπία "απατεωνιά ή λάδωμα". Αυτό το βάρβαρο ξενικό έθιμο -ευτυχώς- δεν έχει καταφέρει ακόμη να υπερπηδήσει τα σύνορα της χωράρας μας, αντίθετα με τους μεταγλωττιστές τής Βεργίνα TV. Κι αυτό επειδή η αντίθεη προπαγάνδα των φραγκοσατανάδων δεν πιάνει μία μπροστά στα ευγενή, εκλεπτυσμένα και φιλοκαλλέστατα πατροπαράδοτα έθιμά μας, όπως, για παράδειγμα, την αναπαράσταση της σταύρωσης και της νεκρανάστασης ενός Εβραίου ξυλουργού.

Ανεγρία: Η έλλειψη νεγρασίας.

Νεγρασία: Η δραστηριότητα που είναι γενετικά προγραμματισμένοι να τελούν οι νέγροι, όταν μαστιγωθούν ανελέητα με ένα δεκάκλωνο μαστίγιο, και καταλήγει -κατ' ευχήν- στην παραγωγή κάποιου χρήσιμου αποτελέσματος, με αμοιβή ή -συνηθέστερα- χωρίς. Αναφέρουμε, επί παραδείγματι:

α)
Την κατασκευή των Μπυραμίδων (με αμοιβή μια πήλινη δεξαμενή Άμστελ [μακριά από μας, μπαναΐαμ'] έκαστος, καθώς τότε δεν υπήρχαν καθόλου Αλβανοί, και κάπως έπρεπε να την ξεφορτωθούμε).

β) Τη συγκομιδή βαμβακιού στις όχθες του Μισσισσίππι (με αμοιβή βιασμούς, φλεγόμενους σταυρούς και τελικά μια σφαίρα στο μέτωπο), παρ' όλο που -ασυζητητί- ήταν λιγότερο αποδοτικοί από τους ανθρώπους.

γ) Τη διάνοιξη της σήραγγας της Τζούλιας (αμισθί, καθώς το αποτέλεσμα δεν θεωρείται πλέον χρήσιμο, πλην της πρόσφατης αξιοποίησής του ως Χ.Υ.Τ.Α. από τον Δήμο Κερατέας).

δ)
Τη διάνοιξη της σήραγγας του μετρό της Θεσσαλονίκης με τη χρήση μαύρης μαγείας (με αμοιβή τα βραχιολάκια hakuna matata, σφυρηλατημένα από ανακυκλωμένα κινητά ΝΟΚΙΑ στον πάτο τού Θερμαϊκού Βούρκου, τα οποία προσπαθούν ακόμη να ξεφορτωθούν στις παραλίες της Χαλκιδικής και της Θεσσαλονίκης). Αν αναλογιστεί, δε, κανείς ότι η κατασκευή αυτού του μετρό κρατά από το 1986, εύλογα συμπεραίνει πως, εδώ και 18 χρόνια, ΜΑΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΥΣ ΔΟΥΛΟΙΑΙΣ...!!! ΑΙΚΣΩ ΕΙ ΚΣΑΙΝΗ...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τζιτζικοκραύγασε τώρα που μπορείς. Ο τελευταίος αναγνώστης που έκανε αρνητικό σχόλιο ήταν ο Ακέφαλος Καβαλάρης. Αν και τότε ήταν σκέτο Καβαλάρης.